Meniu
Jūsų krepšelis

Gražinimo ir garantinio sąlygos

Prekių Grąžinimo Politika

Prekės įsigytos www.bemsis.lt internetinės svetainėje gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo įsigijimo dienos. Jei pastebėjote, kad gauta prekė neatitinka jūsų lūkesčių arba jums nepatinka, galite ją grąžinti arba pakeisti per šį laikotarpį!

Grąžinimo Sąlygos:

  1. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos ir nenaudota.
  2. Visi prekės priedai turi būti grąžinti kartu su preke.
  3. Prekės ir prekės pakuotės turi būti nepažeistos.
  4. Grąžinant prekes, grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Grąžinimo Procedūra:

  1. Užpildykite gražinimo formą.
  2. Po gautos forms, mūsų komanda susisieks su Jumis su tolimesniais gražinimo nurodymais.

Po gautų prekių patikrinimo ir patvirtinimo, kad jos atitinka grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime jums pinigus arba pakeisime prekę, kaip pageidaujate.

Gavus grąžintą prekę ir įvertinus jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas.

Dalies Prekių Grąžinimas:

  • Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Mūsų tikslas yra užtikrinti jūsų patogumą ir pasitenkinimą pirkinių procesu mūsų elektroninėje parduotuvėje. Ačiū, kad pasirinkote mūsų paslaugas!

Prekės su Defektais:

  • Jei prekė turi defektą dėl gamybos kaltės, mes keičiame ją į naują kokybišką prekę arba jos reikiamą dalį.
  • Norėdami pranešti apie prekę su defektu, susisiekite su mumis el. paštu info@bemsis.lt.
  • Prašome pridėti nuotraukas ar vaizdo įrašą, kur gerai matytųsi defektas.
  • Po atsiųstos medžiagos analizės mes priimsime sprendimą, ar keičiama visa prekė ar jos pažeista dalis.

 

 Garantinis Aptarnavimas

Jei jūsų prekė sugedo, prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu info@bemsis.lt ir informuoti apie sugedusią prekę. Mes atsiųsime jums informaciją dėl garantinio aptarnavimo.

Būtina pateikti informacią:

  • PVM sąskaita faktūra, gauta įsigijant prekę, arba kitas prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
  • Prašome pridėti nuotraukas ar vaizdo įrašą, kur gerai matytųsi gedimas.

Siuntimo išlaidos:

  • Klientas pats apmoka siuntimo išlaidas į servisą.
  • Pakeista ar suremontuota prekė grąžinama nemokamai visoje Lietuvoje.
  • Siuntimo išlaidas į užsienio šalis apmoka klientas.

Garantinio remonto trukmė:

  • Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos.
  • Jei remontui reikia dalies iš užsienio, laukimo terminas pratęsiamas.

 Kokybiškos Prekės, kurios negali būti grąžinamos:

Kadangi kokybiškos prekės gali būti neapkeičiamos, grąžinamos ar grąžinimo garantijos neturinčios, prašome atkreipti dėmesį į šias sąlygas:

Higienos produktai: Tokie kaip kosmetika, grožio priemonės, arba kitos asmeninės priežiūros priemonės negali būti grąžinamos dėl higienos priežasčių.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.