Prekių Grąžinimo Politika
Prekės įsigytos www.bemsis.lt internetinės svetainėje gali
būti grąžinamos per 14 dienų nuo įsigijimo dienos. Jei pastebėjote, kad gauta
prekė neatitinka jūsų lūkesčių arba jums nepatinka, galite ją grąžinti arba pakeisti
per šį laikotarpį!
Grąžinimo Sąlygos:
- Prekė
turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos
ir nenaudota.
- Visi
prekės priedai turi būti grąžinti kartu su preke.
- Prekės
ir prekės pakuotės turi būti nepažeistos.
- Grąžinant
prekes, grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Grąžinimo Procedūra:
- Užpildykite
gražinimo formą.
- Po
gautos forms, mūsų komanda susisieks su Jumis su tolimesniais gražinimo
nurodymais.
Po gautų prekių patikrinimo ir patvirtinimo, kad jos
atitinka grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime jums pinigus arba pakeisime prekę,
kaip pageidaujate.
Gavus grąžintą prekę ir įvertinus jos kokybę, pardavėjas per
14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą
gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas.
Dalies Prekių Grąžinimas:
- Jei
grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.
Mūsų tikslas yra užtikrinti jūsų patogumą ir pasitenkinimą pirkinių procesu mūsų elektroninėje parduotuvėje. Ačiū, kad pasirinkote mūsų paslaugas!
Prekės su Defektais:
- Jei
prekė turi defektą dėl gamybos kaltės, mes keičiame ją į naują kokybišką
prekę arba jos reikiamą dalį.
- Norėdami
pranešti apie prekę su defektu, susisiekite su mumis el. paštu info@bemsis.lt.
- Prašome
pridėti nuotraukas ar vaizdo įrašą, kur gerai matytųsi defektas.
- Po
atsiųstos medžiagos analizės mes priimsime sprendimą, ar keičiama visa
prekė ar jos pažeista dalis.
Garantinis Aptarnavimas
Jei jūsų prekė sugedo, prašome susisiekti su mumis elektroniniu
paštu info@bemsis.lt ir informuoti apie sugedusią prekę. Mes atsiųsime jums
informaciją dėl garantinio aptarnavimo.
Būtina pateikti informacią:
- PVM
sąskaita faktūra, gauta įsigijant prekę, arba kitas prekės pirkimą iš
pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
- Prašome
pridėti nuotraukas ar vaizdo įrašą, kur gerai matytųsi gedimas.
Siuntimo išlaidos:
- Klientas
pats apmoka siuntimo išlaidas į servisą.
- Pakeista
ar suremontuota prekė grąžinama nemokamai visoje Lietuvoje.
- Siuntimo
išlaidas į užsienio šalis apmoka klientas.
Garantinio remonto trukmė:
- Pašalinti
dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3
savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos.
- Jei
remontui reikia dalies iš užsienio, laukimo terminas pratęsiamas.
Kadangi kokybiškos prekės gali būti neapkeičiamos,
grąžinamos ar grąžinimo garantijos neturinčios, prašome atkreipti dėmesį į šias
sąlygas:
Higienos produktai: Tokie kaip kosmetika, grožio
priemonės, arba kitos asmeninės priežiūros priemonės negali būti grąžinamos dėl
higienos priežasčių.